Strata | 3 Columns / Interactive Banners
10479
page,page-id-10479,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.7.3,vc_responsive

بازرگانی ایران راه ساز وارد کننده قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو WA600

//

وارد کننده قطعات و لوازم یدکی اصلی لودر کوماتسو WA600 ، سرویس و نگهداری و تعمیرات تخصصی ماشین الات راهسازی و معدنی کوماتسو

بازرگانی ایران راه ساز 
وارد کننده انحصاری قطعات و لوازم یدکی اصلی لودر کوماتسو 600  
امروزه شاهد این هستیم که ،لودر کوماتسو ۶۰۰ یکی از محبوب ترین لودر ها در بین معدن داران ایران میباشد ،  وزن کاری لودر کوماتسو WA600 حدود ۵۳ تن ، با قابلیت کاری بالا ، پر قدرت و کم استهلاک با بازار فروش بسیار عالی .
لودر کوماتسو 600 از سال 1987 با تیپ اولWA600-1 تولید و وارد ایران شد .
بازرگانی ایران راه ساز وارد کننده تمامی قطعات و لوازم  یدکی اصلی لودر کوماتسو 1-600  
شما میتوانید جهت خرید قطعات مورد نیاز خود با مجموعه ما در تماس باشید .
شرکت کوماتسو  در مرحله بعد اقدام به تولید لودر کوماتسو WA600-3 را شروع کرد و وارد ایران شد ، این تیپ از لودر کوماتسو 600 (خط ۳) بیشترین طرفدار را در بازار ایران دارد، بازرگانی ایران راه ساز تمامی قطعات یدکی تعمیری موتور لودر كوماتسو ۶۰۰ و لوازم يدكي گیربکس لودر ۶۰۰ و سیستم سوخت رسان ( انژکتور و یونیت ) ‌لودر كوماتسو WA600-3 ،قطعات چرخ لودر ۳-۶۰۰ و تمامي قطعات برقي داخل کابین لودر ٣-۶۰۰ ،  را در ایران موجود کرده و بدون هیچ دغدغه ای در اختیار مشتریان عزیز در سر تا سر ایران میگذارد.
ارسال و تحویل قطعات یدکی کوماتسو به شهرستان ها نهایتا ۲۴ ساعته انجام می شود .
تیپ های بعدی تولید لودر کوماتسو به ترتیب :
600-5 لودر کوماتسو
600-6 لودر کوماتسو
 لودر کوماتسو600-7
600-8 لودر کوماتسو
می باشد ، که به صورت کاملا محدود تر وارد بازار ایران شده است این تیپ های جدید به واسطه مصوبه جهانی هوا پاک سوخت(گازوئیل EURO 5 )احتیاج دارد، ولی متاسفانه بخاطر کیفیت پایین گازوئیل ایران ، استهلاک و خرابی مخصوصا در قسمت یونیت لودر کوماتسو ۶۰۰، انژکتور لودر کوماتسو ۶۰۰ ، قسمت سوخت از بین می‌رود. موتور در این سری از لودر های کوماتسو ۶۰۰ زیاد است و بازار فروش رندی ندارد .
خاص‌ترین قطعات یدکی لودر کوماتسو ۶۰۰ را از ما بخواهید ،
میل سوپاپ نو اکبند لودر کوماتسو ۳-۶۰۰ .
پمپ هیدرولیک لودر ۶۰۰ نو اکبند اصل کوماتسو .
موتور کامل لودر کوماتسو ۶۰۰ ،
توربو شارژ لودر کوماتسو WA600 ,
تیم مجرب و متخصص جهت تعميرات تخصصي ماشين الات راهسازي كوماتسو با سابقه بیش از ۳۰ سال .
بازرگانی ایران راه ساز 
در چند سال اخیر مشکلات لوازم یدکی مشتریانی که لودر کوماتسو ۵-۶۰۰ ، لودر کوماتسو ۶-۶۰۰ ، لودر کوماتسو ۷-۶۰۰  را در ایران دارن برطرف کرده . 
شما میتوانید از مجموعه 
ایران راه ساز که امروزه به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان لوازم و قطعات یدکی کوماتسو در ایران به شمار می‌رود با خیال آسوده خرید قطعات و درخواست تعمیرات اساسی و سرویس و نگهداری ماشین الات داشته باشید .
سفارش واردات قطعات یدکی کوماتسو سفارشی پذیرفته میشود .